Вівторок, 23.04.2024, 19:50
Сайт учнів міста Житомира
Головна | Корисні сайти |Конкурси| Додати матеріал | Реєстрація | Вхід
Категорії розділу
Олімпійські Відео Ігри [2]
Новини сайту [31]
Конкурси [11]
Управління освіти [48]
Шкільний парламент [3]
ЗОШ №1 [2]
Гімназія № 1 [81]
Ліцей №2 [9]
Гімназія №3 [25]
ЗОШ №5 [11]
ЗОШ №6 [0]
ЗОШ №7 [30]
ЗОШ №8 [2]
ЗОШ №10 [2]
ЗОШ №12 [9]
ЗОШ №14 [6]
ЗОШ №15 [8]
ЗОШ №16 [4]
ЗОШ №17 [166]
ЗОШ №19 [60]
ЗОШ №20 [2]
ЗОШ №21 [27]
ЗОШ №22 [4]
Гімназія №23 [16]
Ліцей №24 [124]
Ліцей №25 [26]
ЗОШ №26 [49]
ЗОШ №27 [8]
ЗОШ №28 [5]
ЗОШ №30 [206]
ЗОШ №32 [21]
ЗОШ №33 [63]
Міський колегіум [32]
ЗОШ №35 [5]
ЗОШ №36 [0]
Ліцей при ЖДТУ [26]
Педагогічний ліцей [1]
«Ор Авнер» [46]
МЦНТТУМ [70]
Школа Юних Десантників [2]
-------------------------------- [0]
Вчителям [17]
Випускникам [10]
-------------------------------- [0]
ХХІ покоління [5]
Новини Інтернету [7]
Різне [21]
Форма входу

Статистика
Головна » 2012 » Квітень » 6 » Під час канікул у школі пройшла незвичайна педагогічна рада
15:51
Під час канікул у школі пройшла незвичайна педагогічна рада
Картинка відсутня

null

Під час канікул у школі пройшла незвичайна педагогічна рада – творчий звіт вчителів, керівників гуртків та клубів, учнів за темою: „Життєва компетентність та життєтворчі компетенції особистості. Стан викладання та рівень навчальних досягнень з історії України та правознавства».

Девізом педради було:  «Життя – це можливість. Використовуй її.

              Життя – це мрія. Реалізуй її.

              Життя – це виклик. Приймай його.

              Життя – це гра. Грай.

              Життя – це таємниця. Пізнай її.

              Життя таке чудове – не зіпсуй його.

              Це твоє життя. Борись за нього».                     Мати Тереза

Мета:

1. Розширити та систематизувати знання педагогів щодо:

- суті понять «життєва компетентність», «життєтворчі компетенції», їх структури;

- теоретичних основ системи діяльність по створенню середовища розвитку дитини (система роботи педагога з формування життєвої компетентності учня).

2. Ознайомити з практичними методами формування життєвої компетентності та життєтворчих компетенцій, що застосовуються у закладі.

3. Обговорити ефективні форми та методи розвитку життєтворчих компетенцій учнів.

4. З'ясувати життєві цілі та ціннісні орієнтації старшокласників.

Не для кого не секрет, що проблеми у світі, державі та педагогіці - велика кількість інформації, постійні зміни у програмах предметів, відсутність підручників та інше призвели до того, що значення знань для певної кількості учнів зменшилось, успішність погіршується. Школярі вважають, що для успішного життя успішне навчання в школі не обов’язкове. Нажаль, так вважають і деякі батьки – головне, на їх думку, гарно влаштуватися у житті.

Але Життя, яке змінюється, вимагає від особистості постійного вирішення проблем, самоосвіти, самовдосконалення.

 І саме школа є місцем де можна і потрібно вчити і готувати молоде покоління до успішного життя. Інакше кажучи, своєрідна підготовка до дорослого самостійного відповідального життя.

І тут постає проблема відходу від вивчення навчальних предметів заради них самих. Важливо навчити учнів переносити способи вирішення навчальних ситуацій на життєві, використовуючи при цьому універсальні навички моделювання, аналізу, синтезу, узагальнення.

Мета освіти – формування особистості, яка буде здатна отримувати глибокі знання, професійні навички, вільно орієнтуватися, самореалізовуватися, саморозвиватися і самостійно приймати правильні, морально-відповідальні рішення в умовах мінливого світу.

 Звідси ціль середньої школи: випускник школи - це полікультурна, інтелектуальна, фізично здорова особистість, яка володіє розвинутими почуттями, пізнавальними потребами і діяльнісними якостями, а саме, визначивши в них три пріоритетних якості - компетентність, комунікабельність, психологічну стійкість.

Одна з основних пріоритетних соціальних якостей особистості  є життєва компетентність.

Отже, піднята тема є дуже актуальною.

Під час педради обговорювались наступні питання

- Когнітивна складова у структурі життєвої компетентності.

                                                                 Вчитель математики Якимчук О. О.

- Вплив діяльності гуртків та клубів за інтересами на формування життєвої компетентності та життєтворчості.

            а) Екологічна компетентність як складова життєвої компетентності. Діяльність екологічного гуртка – творчій звіт.

                                                 Вчитель біології, керівник гуртка Ващук О. В.

            б) Формування конкурентоспроможної особистості з високим рівнем життєвих компетенцій. Діяльність правового клубу «Діалог».

                                                                                      Керівник клубу Касян О. М.

- Організація учнівського самоврядування в школі запорука розвитку соціально значимих якостей особистості. Значення волонтерської діяльність у школі – творчій звіт.

                                                          Педагог – організатор Василівська В. В.,

                                                                      соціальний педагог Овсійчук О. А.

- Постановка реальних життєвих цілей та ціннісні орієнтації старшокласників як показник життєвої компетенції школярів. Результати вивчення ціннісних орієнтацій старшокласників.

                                                                     Практичний психолог Сірош О. Є.

- Інформаційна компетентність: підготовка особистості до безпечної взаємодії з сучасною системою мас-медія (безпека дітей в інтернеті).

                                                                          Соціальний педагог Овсійчук О. А.

 

Виступала агітбригада «Бережата», яка зайняла  ІІІ місце на міському екологічному конкурсі, волонтерський загін школи, свій виступ презентувала учасниця обласного конкурсу «Мирний космос» Клименко Олександра.

 

Інтерес у вчителів викликала розвантажувальна хвилинка – гра «Брейн-ринг». Давно відомо, що наш мозок потребує тренувань, і такі ігри допомагають розвивати логіку, аналіз та інші розумові операції.

Представляємо вашій увазі деякі запитання:

1. Яблука – це не якісь там екзотичні фрукти. Всі їх знають і, мабуть, всі їх люблять. Ну а ростуть яблука, як відомо, на яблуні. У родовому маєтку Вулсторна, що поблизу Кембріджа, росла собі в саду яблуня, плоди якої прославилися на весь світ. Назвіть прізвище володаря родового маєтку, у чиєму саду виросло це легендарне яблуко. Відповідь: Ньютон. Легенда про яблуко, яке нібито впало на голову легендарному вченому, стверджує, що цей випадок наштовхнув його на відкриття закону всесвітнього тяжіння).

 

2. 2200 років тому в Древній Греції жив великий вчений Архімед. За своє життя він зробив багато відкриттів у науці, сконструював багато приладів. У Архімеда вдома була одна річ, якої він не винаходив і не конструював. Проте одного разу вона йому допомогла виконати завдання його володаря. Що це за річ? Чиє завдання виконував Архімед?

Відповідь: Ванна. Архімед виконував завдання царя Гієрона. Він визначив, чи з чистого золота зроблена корона царя.

 

3. На першому міжнародному шаховому турнірі грали без обмеження у часі. Біля кожного шахового столика сидів секретар, що детально записував всі ходи та події, що відбувались за столом. Бували випадки, коли пізньої ночі у суддівському протоколі з’являлися такі записи : "Партія залишилась недограною. Обидва суперники…” Закінчіть суддівський запис.

Відповідь : "…заснули”.

 

4. Французький афоризм говорить, що якщо ви не можете знайти адвоката, що добре знає закони, знайдіть адвоката, що добре знає... Закінчіть вислів одним словом.

Відповідь : ...суддю.

 

5. Назвіть того, хто якось зауважив, що його картини "можна вішати і догори ногами”

Відповідь: Казимир Малєвіч.

 

6. За законому України «Про вищу освіту» існує шість типів навчальних закладів. Це – університети, інститути, академії, коледжі, технікуми. Назвіть шостий тип вищих навчальних закладів відповідно до цього Закону.

Відповідь: консерваторія.

 

7.  До речі, у якості яскравого прикладу недбалого перекладу з української мови на російську наводять повідомлення на одному з сайтів про аварію за участю автомобіля "Жаль". В якій країні був випущений цей автомобіль?

Відповідь: в Чехії, "Шкода".

 

8.                  Дословно название этого предмета, введённого в моду Луи Вюиттоном на русский можно перевести как «дорожный мешок». Что это?Ответ: саквояж – «сак дё вояж»

 

9.        Карел Чапек назвал це комедією, «спрессованной у секунди». Назвіть це

Відповідь: Анекдот.






Категорія: ЗОШ №19 | Переглядів: 1343 | Додав: Chupakabra
Контакти
Якщо не вдалося опублікувати новину, надсилайте повідомлення на пошту
cool-school@i.ua
Анкета
Реєстрація режисерів на
Олімпійські Відео Ігри


ЗОШ №1
Гімназія № 1
Ліцей №2
Гімназія №3
ЗОШ №5
ЗОШ №6
ЗОШ №7
ЗОШ №8
ЗОШ №10
ЗОШ №12
ЗОШ №14
ЗОШ №15
ЗОШ №16
ЗОШ №17
ЗОШ №19
ЗОШ №20
ЗОШ №21
ЗОШ №22
Гімназія №23
Ліцей №24
Ліцей №25
ЗОШ №26
ЗОШ №27
ЗОШ №28
ЗОШ №30
ЗОШ №32
ЗОШ №33
Міський колегіум
ЗОШ №35
ЗОШ №36
Ліцей при ЖДТУ
«Ор Авнер»
МЦНТТУМ
Пошук
Календар
«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів

ptaskbook.com