Житомирський одинадцятикласник переміг на всеукраїнському конкурсі із власним дослідженням - 6 Березня 2012 - Блог - Сайт учнів міста Житомира
Четвер, 08.12.2016, 08:49
Сайт учнів міста Житомира
Головна | Корисні сайти |Конкурси| Додати матеріал | Реєстрація | Вхід
Категорії розділу
Олімпійські Відео Ігри [2]
Новини сайту [31]
Конкурси [11]
Управління освіти [48]
Шкільний парламент [3]
ЗОШ №1 [2]
Гімназія № 1 [81]
Ліцей №2 [9]
Гімназія №3 [25]
ЗОШ №5 [11]
ЗОШ №6 [0]
ЗОШ №7 [30]
ЗОШ №8 [2]
ЗОШ №10 [2]
ЗОШ №12 [9]
ЗОШ №14 [6]
ЗОШ №15 [8]
ЗОШ №16 [4]
ЗОШ №17 [166]
ЗОШ №19 [60]
ЗОШ №20 [2]
ЗОШ №21 [27]
ЗОШ №22 [4]
Гімназія №23 [16]
Ліцей №24 [124]
Ліцей №25 [26]
ЗОШ №26 [49]
ЗОШ №27 [8]
ЗОШ №28 [5]
ЗОШ №30 [206]
ЗОШ №32 [21]
ЗОШ №33 [63]
Міський колегіум [32]
ЗОШ №35 [5]
ЗОШ №36 [0]
Ліцей при ЖДТУ [26]
Педагогічний ліцей [1]
«Ор Авнер» [46]
МЦНТТУМ [70]
Школа Юних Десантників [2]
-------------------------------- [0]
Вчителям [17]
Випускникам [10]
-------------------------------- [0]
ХХІ покоління [5]
Новини Інтернету [7]
Різне [21]
Форма входу

Статистика
Головна » 2012 » Березень » 6 » Житомирський одинадцятикласник переміг на всеукраїнському конкурсі із власним дослідженням
17:51
Житомирський одинадцятикласник переміг на всеукраїнському конкурсі із власним дослідженням
Картинка відсутня Лише 4 місяці знадобилося учню 11 класу житомирської ЗОШ № 30 Віталію Павлику, щоб дослідити наскільки економним є використання радіаторного терморегулятора в приміщенні, що опалюється.








Саме з цим винаходом хлопець переміг на цьогорічному національному конкурсі по енергозбереженню «Енергія середовища» та здобув диплом першого ступеню у номінації "Роль радіаторного терморегулятора у зменшенні викидів вуглекислого газу".


Про основні переваги та принцими роботи такого пристрою Віталій розповів читачам «20 хвилин».
- З початку 11 класу я відвідую шкільний гурток "Основи екологічних знань", тому ідею такої розробки мені подав керівник гуртка - вчитель фізики Анатолій Шубін. Справа в тому, що минулі роки я також брав участь у цих конкурсах, але доводилось готуватись самому, тому і повертався з Києва без перемоги. Вирішив ходити на гурток, щоб отримати додаткові знання і по можливості перемогу на конкурсі, - пояснює Віталій Павлик. - Підготовка роботи тривала протягом чотирьох місяців, оскільки весь цей час я досліджував роботу і економічність радіаторних терморегуляторів. Її суть полягала в тому, щоб виявити, чи дійсно терморегулятор є приладом, який допоможе економити газ, ну і звичайно ж гроші. Я вимірював об'єм спожитого газу в будинку з терморегуляторами і в будинку без них. При цьому будинки майже ідентичні , але там, де встановили терморегулятор була на 20 м2 більша площа. На конкурсі пристрій презентував в стендовому режимі у місті Києві в Національному еколого-натуралістичному центрі. До мене підійшла група журі, якій і представив свою роботу. Вони виставили бали, за якими визначалися призові місця.
Разом з тим, юний винахідник впевнений, що без терморегулятора в майбутньому просто не обійтись.
- В день яскраво світить сонце, у вас в кімнаті знаходиться декілька людей, на вашій кухні увімкнено прилади, які віддають тепло. Все це сприяє підвищенню температури в тій чи іншій кімнаті. Вам доводиться відкривати вікно, щоб провітрити приміщення і знизити температуру повітря в приміщенні, а це може спричинити виникнення різних хвороб, - веде далі одинадцятикласник. - Навіщо ж обігрівати вулицю, відкриваючи вікна. Ми можемо просто встановити терморегулятори, і тоді не будемо даремно витрачати енергію. Я живу в приватному будинку площею 70 м2 . Навпроти мого будинку живе мій сусід, у якого будинок має площу 82 м2. . У нього в кожній кімнаті встановлено радіаторні терморегулятори фірм "Danfoss”.

Об’єм води у опалювальній системі у нього становить 145 літрів, у моєму будинку об’єм води в опалювальній системі - 125 літрів. Хочу зазначити, що опалювальні котли та системи опалення у нас однакові, різниця лише в об’ємі води для опалення. На початку вересня ми з сусідом вирішили перевірити чи дійсно за допомогою терморегуляторів можна зекономити до 20% газу. Для цього в наших будинках підтримувалася температура 20 – 23 °С протягом чотирьох місяців. Кожного місяця я записував показники свого газового лічильника і і сусідського. Виявилося, що маючи більшу площу мій сусід споживає менше газу ніж я.

Якщо один метр кубічний газу коштує 0,73 гривні, то з вересня по грудень сусід економить на оплаті за послуги по своєму будинку від 1,50 до 7,30 гривень, тобто економить близько 20% газу та коштів. Використовуючи терморегулятор ми також зменшуємо кількість викидів вуглекислого газу від згоряння природного палива. За 4 місяці у моєму будинку вуглекислого газу було викинуто 390 000 м3, а у сусіда - 312 000 м2.
Невідомо як швидко мешканці нашої міста чи країни зрозуміють ефективність та економність роботи терморегулятора, проте Віталій готовий довести це їм реальними розрахунками і власним досвідом.
Наразі він вже має диплом конкурсу "Енергія та середовище 2012"і вважає це високим досягнення як для себе, так і для гуртка, який існує близько шести місяців. Він захоплюється комп'ютерною технікою. Відвідує гурток "Програмування та дизайн", де створив програму "ПОРОСя" (Програма очистки робочого столу). З нею зайняв 3 місце на міському етапі з МАНу, а також отримав диплом третього ступеня за представлення і захист своєї програми на всеукраїнському конкурсі "Універсіада". У створенні програми допоміг вчитель інформатики, та керівник гуртка Віталій Шатківський. Віталій закінчує 11 клас і планує подавати документи на вступ до п’яти університетів України.



Загалом з конкурсу, окрім Віталія, учні школи № 30 привезли 15 дипломів, а спільна робота учнів Костянтина Шоробура та Михайла Негля, проект "Енергопостачання від відновлюваних джерел енергії "(сонячні ставки) - зайняла третє місце.



Терморегулятор складається з таких деталей: корпус терморегулятора, приєднувальний механізм, корпус клапана, сильфон, газоконденсатна суміш, шток термостатичного елемента, шток клапана, конус клапана, урівноважував потоку, сальник. Кожна деталь цього пристрою виконує свою роботу.

Принцип роботи цього пристрою простий. На терморегуляторі, а саме на корпусі термостатичного елемента є позначки, за допомогою яких можна виставляти потрібний режим. Після того як виставлений режим, терморегулююча речовина починає реагувати на зміну температури повітря в приміщенні. При підвищенні температури вище встановленої, терморегулююча речовина починає випаровуватися, тоді об’єм газу і тиск зростає. Це призводить до того, що шток клапана переміщується у позицію закриття. Тобто, перекриває подачу теплої води в радіатор. Таким чином, терморегулятор дає можливість підтримувати температуру в приміщенні 6°С до 26°С – 28°С.

За матеріалами газети "20 хвилин"

http://20minut.ua/Новости-Житомира/news/Житомирський-одинадцятикласник-переміг-на-всеукраїнському-конкурсі-із--10220526.html



Категорія: ЗОШ №30 | Переглядів: 413 | Додав: Smith
Контакти
Якщо не вдалося опублікувати новину, надсилайте повідомлення на пошту
cool-school@i.ua
Анкета
Реєстрація режисерів на
Олімпійські Відео Ігри


ЗОШ №1
Гімназія № 1
Ліцей №2
Гімназія №3
ЗОШ №5
ЗОШ №6
ЗОШ №7
ЗОШ №8
ЗОШ №10
ЗОШ №12
ЗОШ №14
ЗОШ №15
ЗОШ №16
ЗОШ №17
ЗОШ №19
ЗОШ №20
ЗОШ №21
ЗОШ №22
Гімназія №23
Ліцей №24
Ліцей №25
ЗОШ №26
ЗОШ №27
ЗОШ №28
ЗОШ №30
ЗОШ №32
ЗОШ №33
Міський колегіум
ЗОШ №35
ЗОШ №36
Ліцей при ЖДТУ
«Ор Авнер»
МЦНТТУМ
Пошук
Календар
Архів записів

ptaskbook.com