Від інноваційного змісту і технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах.
Під керівництвом учителя біології Степанченко Р.Є. на семінарі-практикумі «Формування навичок роботи із таблицями, графіками, схемами під час вивчення курсу біології»
в 9 класі за темою «Газообмін в легенях і тканинах» завдяки бліц-інформації школярі отримують знання з теми. початкова рефлексія у вигляді індивідуальної роботи. Учні самостійно формулюють відповіді на запитання метод «коло ідей» залучає всіх учнів до дискусії метод «карусель»: кожна ланка отримує пакет завдань, які розподіляються між парами «синергитичний метод»: для групи обирається таймер і кожному доповідачу регламентовано певний час
|