Клуб Глобальної Турботи
Спеціалізованої загальноосвітньої
школи І-IIІ ступенів №12 з поглибленим вивченням іноземних мов імені С. Ковальчука
м. Житомира.
Девіз клубу: Ми завжди там і з тими, хто потребує нашої
допомоги
Члени клубу: учні 1-11
класів школи № 12, які бажають бути корисними для суспільств
Керівник клубу: вчитель вищої кваліфікаційної категорії,
вчитель-методист, вчитель англійської мови Арютова Л. О.
Цілі Клубу Глобальної турботи:
• Формувати громадянську позицію майбутніх лідерів
сучасної України
• Виховувати активну
життєву позицію у вирішенні проблем, запобіганню конфліктів
• Виховувати майбутнього
Європейського громадянина, здатного до прийняття інтеграційних змін в
міжнародному суспільстві в період глобалізації світу
• Розвивати почуття
співчування, доброти, підтримки хворих, сиріт, людей похилого віку завдяки
проведенню благодійних акцій
• Активізувати навички спілкування та вміння
працювати в команді, розвиток критичного мислення, креативності та творчості
• Виховувати почуття
толерантності, дружби, взаємодопомоги, вчити бути небайдужими до проблем інших
людей, а також відповідальності
• Виховувати майбутніх інтернаціоналістів та
патріотів своєї Батьківщини з опорою на вивчення англійської мови та вивчення
інших культур.
Теоретично методичне обґрунтування позакласної клубної роботи з
англійської мови
• Методика позакласної
роботи з учнями загальноосвітньої спеціалізованої школи з поглибленим вивченням
іноземних мов спрямована на вивчення англійської мови поза програмного
матеріалу опираючись на більшу зацікавленість учнів, яка виникає під час
організації, проведення спільних проектів
• Робота, яка проводиться с учнями побудована на
основі семінарів, групових обговорень, диспутів, дебатів, Інтернет спілкування
з учнями інших країн, опитування
населення, проведення акцій підтримки онко хворих дітей, сиріт, людей похилого
віку
• Позакласні заходи плануються згідно завдань та целям громадянського виховання
учнів школи та вимогам програмного матеріалу з англійської мови
• Позакласна робота Клубу
Глобальної турботи базується на співпраці із спільнотою міста, із міжнародними
товариствами учнів різного віку, на їх вмінні спілкуватисяб робити спільні
проекти, допомагати один одному
• Велика увага приділяється зв'язку поколінь.
Випускники школи постійно приймають участь у соціальних акціях клубу, діляться
своїм досвітом.
• Робота сумісно з батьками допомагає розвивати
співпрацю школи-учня-батьків.
• Педагогічний колектив спрямовує роботу на розвиток
співпраці учнів різного віку, що є можливістю працювати з повагою один до
одного враховуючи особистий досвіт та вміння передати його.
|