Середа, 11.12.2024, 22:09
Сайт учнів міста Житомира
Головна | Корисні сайти |Конкурси| Додати матеріал | Реєстрація | Вхід
Категорії розділу
Олімпійські Відео Ігри [2]
Новини сайту [31]
Конкурси [11]
Управління освіти [48]
Шкільний парламент [3]
ЗОШ №1 [2]
Гімназія № 1 [81]
Ліцей №2 [9]
Гімназія №3 [25]
ЗОШ №5 [11]
ЗОШ №6 [0]
ЗОШ №7 [30]
ЗОШ №8 [2]
ЗОШ №10 [2]
ЗОШ №12 [9]
ЗОШ №14 [6]
ЗОШ №15 [8]
ЗОШ №16 [4]
ЗОШ №17 [166]
ЗОШ №19 [60]
ЗОШ №20 [2]
ЗОШ №21 [27]
ЗОШ №22 [4]
Гімназія №23 [16]
Ліцей №24 [124]
Ліцей №25 [26]
ЗОШ №26 [49]
ЗОШ №27 [8]
ЗОШ №28 [5]
ЗОШ №30 [206]
ЗОШ №32 [21]
ЗОШ №33 [63]
Міський колегіум [32]
ЗОШ №35 [5]
ЗОШ №36 [0]
Ліцей при ЖДТУ [26]
Педагогічний ліцей [1]
«Ор Авнер» [46]
МЦНТТУМ [70]
Школа Юних Десантників [2]
-------------------------------- [0]
Вчителям [17]
Випускникам [10]
-------------------------------- [0]
ХХІ покоління [5]
Новини Інтернету [7]
Різне [21]
Форма входу

Статистика
Головна » 2012 » Березень » 23 » Люби відтінок і півтон
20:59
Люби відтінок і півтон
Картинка до матеріалу: «»

16 березня в Житомирській міській гімназії №3 відбулася літературно-наукова конференція «Імпресіонізм та символізм – основні течії модернізму в французькому та українському мистецтві»   

Учні одинадцятих класів презентували творчість митців модернізму (художників, поетів, композиторів), а також саму характеристику напряму

 

Виникнення модернізму (передовсім у Фран­ції в 60—70-х роках XIX ст.) пов'язане з прин­ципово новим баченням людини і мистецтва.

     Філософ Фрідріх Ніцше прого­лосив: «Померли всі боги, зали­шилась одна людина!» Дійсно, людина, як ніколи дотепер, ста­ла величною й цікавою для мит­ців. Вони поставили людину в са­мий центр своїх творів, зробивши її внутрішній світ головним об'єк­том мистецтва. Почуття, вражен­ня, переживання особистості привернули увагу модерністів, які оголосили людину найбільшою цінністю на землі.

     Присутнім цікавою була інформація про те, що перево­рот відбувався не лише в літературі, а в усіх галузях культури, що засвідчили художні відкриття П. Сезанна і П. Пікассо, П. Верлена і Гійома Аполлінера, М. Равеля і І. Стравинського, Дж. Гріффіта і С. Ейзенштейна, Вс. Мейерхольда і О. Довженка та ін. «Всі на всіх впливали, і все випливало з цього впливу», зазначав один із братів Гонкурів. Дійсно, живопис Е. Делакруа позначився на творчості Ш. Бодлера, художні досягнення П. Пікассо вплинули на творчу манеру Гійо­ма Аполлінера, П. Елюара, Б. Сандрара, імп­ресіонізм К. Моне — на художню практику П. Верлена, Р. М. Рільке, Т.-С. Еліота, Кнута Гамсуна, естетика кубістів — на мову і ком­позицію творів Г. Стайн, В. Маяковського, Гійома Аполлінера, прийоми кі­нематографічного монтажу — на романи «потоку свідомості» .

     Змістовними були презентації, підготовлені учнями та вчителями. На конференції звучали вірші французьких та українських символістів та імпресіоністів українською та французькою мовою.










Категорія: Гімназія №3 | Переглядів: 1602 | Додав: LMP
Контакти
Якщо не вдалося опублікувати новину, надсилайте повідомлення на пошту
cool-school@i.ua
Анкета
Реєстрація режисерів на
Олімпійські Відео Ігри


ЗОШ №1
Гімназія № 1
Ліцей №2
Гімназія №3
ЗОШ №5
ЗОШ №6
ЗОШ №7
ЗОШ №8
ЗОШ №10
ЗОШ №12
ЗОШ №14
ЗОШ №15
ЗОШ №16
ЗОШ №17
ЗОШ №19
ЗОШ №20
ЗОШ №21
ЗОШ №22
Гімназія №23
Ліцей №24
Ліцей №25
ЗОШ №26
ЗОШ №27
ЗОШ №28
ЗОШ №30
ЗОШ №32
ЗОШ №33
Міський колегіум
ЗОШ №35
ЗОШ №36
Ліцей при ЖДТУ
«Ор Авнер»
МЦНТТУМ
Пошук
Календар
Архів записів

ptaskbook.com